2008-10-15
 20:07:10

Lite info om mig...

TIO FAVORITER

1. tv kanal ? Jag tror de är 5an, men ibland 3an
2. blommor ? plast

3. färg ? hmm.. på vad?

4. sport ? hockey och fotboll är kul att titta på, innebandy är kul att spela :p

5. affär ? gina tror jag

6. musik ? ja du de är mycket..

7. mat ? Allt med fisk och kyckling

8. årstid ? Sommarn är bäst!!!

9. djur ? Pålle

10. stad ? Göteborg


TIO FAKTA

1. hemstad - Piteå, men drömmer mig bort :p

2. hårfärg - Blond egentligen, men nu brunt..

3. längd ? 161

4. frisyr ? sparar långt.

5. ögonfärg - typ blåa

6. skostorlek - 38-39

7. humör ? svänger...

8. orientering ? straight

9. tillgänglighet ? inte tillgänglig

10. vänster eller högerhänt ? Högerhänt


TIO SAKER OM DITT LIV

1. har du någonsin varit kär? - ja, men slutar aldrig bra..

2. tror du på kärlek? Jag vet inte...

3. varför tog ditt senaste förhållande slut? Han var otrogen..
4. har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Oh ja!!

5. har du någonsin krossat någons hjärta? inte vet jag..

6. har du någon gång blivit kär i din bästa vän? Nej

7. har du någonsin älskat någon utan att tala om det för han/hon? inte älskat men lite kär, ja

8. är du rädd för att starta ett förhållade med någon? Ja det är jag...

9. har du någonsin haft en hemlig beundrare? haha inte vet jag...

10. tror du på kärlek vid första ögonkastet? Kanske inte kärlek men ja..


TIO SAKER: DET DÄR ELLER DET HÄR

1. kärlek eller pengar ? Kärlek så klart

2. vin eller öl? Vin

3. dag eller natt ? dag, älskar ljus och sol

4. one night stands eller förhållade? Förhållade, självklart !

5. tv eller internet? - internet tror jag

6. pepsi eller cocacola ? Coca cola, men helst fanta

7. vild fest eller romantisk hemmakväll ? romantisk hemmakväll :p

8. färgfoton eller svart/vita foton ? hmm.. svartvitt tror jag..

9. telefonkontakt eller face to face ? face to face såklart!

10. aim eller myspace ? Inget


TIO "HAR DU NÅGONSIN"

1. har du någonsin blivit upptäckt när du smitit ut? haha AAH

2. har du någonsin varit med i ett slagsmål? Nej

3. har du någonsin gjort ngt du ångrat? jo de har väll alla

4. har du någonsin hoppas bungyjump? Nej, men vill jätte gärna prova..

5. har du någonsin varit på en husbåt? Nej

6. har du någonsin gjort slut på en hel jawbreaker? nej

7. har du någonsin önskat ngn att göra sig riktigt illa? Kanske de.........

8. har du någonsin gått på bio ensam? Nej, gud så trist..

9. har du någonsin gillat ngn som inte gillat dig tillbaka? ah då..

10. har du någonsin tyckt att världen suger? Ah typ gode ofta ibland :P


TIO KÄNSLOR

1. Saknar du någon just nu? Jaaaa fy fan
2. Är du glad? oftast vill jag säga men...
4. Är du uttråkad? njä.. hehe
5. Är du tysk?
6. Är du irländare?
7. Är du fransk?
8. Är du italienare? nä (hmm var de inte 10 känslor?!?!)
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej och aldrig varit
10. Gillar du någon just nu? Ah de gör jag.....


m
PUBLICERAT: 2008-10-15, 23:44:44

10 fakta stämde nog it så bra va



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: