2008-09-01
 13:10:14

Nu har jag blivit väldigt dålig på att blogga..

Jag skyller allt på Andreas :P
Nämen nu är de fullt upp här hemma.. Emilia fyller år på onsdag så de är mycket som ska göras.. Har precis bakat färsdigt alla bullar, ska snart ge mig in på negerbollarna.. hehe.. Sen så måste jag förbereda för tårtan.. vet inte riktigt vad jag ska göra för tårta men de ska nog gå bra ändå.. Nå tips på vad jag kan skära ut den som?
Sen ska jag till läkaren idag för att kolla mina utslag :-S Dom vägrar försvinna.. Får se vad han säger att de är..
Ska lura hit patricia också och höra ifall hon vill hjälpa baka och städa lite :P hehe
Nä nu blir de duschen och sen doktorn..

Tack och hej!


Andreas Renberg
PUBLICERAT: 2008-09-03, 14:39:29 | URL: http://norr.worldnet.se/~green

ehum här är den skyldige till att Malin inte hunnit blogga he he... jag har tjuvat hennes kärlek ser ni:D puss gumman min :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: