2008-09-08
 20:00:39

shit va duktig jag varit..

När man är arg så går de jävligt bra att städa :P Haha..
Nämen jag känner att jag inte varit på de bästa humöret idag.. Men dåliga dagar måste alla få ha, kanske blivit lite många på sistonde eller så men men.. Det finns ju annledning till de också.. Men mitt liv är gode bra ändå i helheten :D
Får se vad för kul jag ska sysselsätta mig med imorgon för att undehålla mitt humör :P HAHA
Nu sitter jag och lyssnar på lite music.. Duffy - warwick Avenue för att vara exakt :D Men snart blir de nog sängen för mig.. Man blir ganska trött och slut av att städa och vara arg en hel dag :P HAHA Jag skrattar gode mycket nu för att vara sur egentligen.. :P men men

tack och hej!


Niclas
PUBLICERAT: 2008-09-10, 17:59:47

Vem har då underhållit ditt sura humör?? Städar du åt mig med..i såfall säg till nästa gng du är sur å vill städa.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: