2009-04-05
 09:23:30

Biltur för att lugna ner sig lite.. :p


I helgen har jag som mest tagit de lugnt.. I fredags följde jag med Madde och en något full Björn till klöverträsk och träffade en del av hans vänner.. Hade inte så mycket gemensamt med dom må jag säga :p Dom satt mest och pratade om skotrar, bilar och andra sorters motorer + lite fyllesnack.. Jag och Madde satt mest tyst och lyssnade och tittade på varandra.. Hahaha.. Men "killarnas tjejer" var däremot trevliga, och tur var ju de.. Men till killarna tror jag knappt jag sa mer än mitt namn till typ, och jag är ju ändå inte den som brukar sitta helt tyst.. haha.. Sen kring 1 började vi rulla hemåt.. Jag slocknade direkt tror jag.. Björn hade också somnat.. Så de vart bums i säng när jag kom hem..
Sen igår var jag mest hemma och var med Emilia lite och sen gjorde vi go middag, första dagen på väldigt länge jag orkat och velat laga mat.. Sen kring 20.00 kom Madde förbi så for vi ut och körde bil en sväng för att lugna nerverna och humöret lite.. Det var behövligt att komma ut och prata lite med någon och höra nå annat ett tag.. Hahaha Vi körde nog lite överallt.. Sen kom jag hem och då satte jag mig och kollade robinson på datorn sen gick jag och la mig.. Var gode trött!
Idag har jag inte hunnit med något.. Ska sätta mig och plugga körkortet lite nu..

Är de någon som vågra ladda ner saker nu för tiden?!

snart snart snart............

tack och hej



Anonym
PUBLICERAT: 2009-04-06, 13:25:28

Hejsan.

Jag har blivit nominerad till veckans blogg inne hos Elena.

Alla som lämnar en kommentar på hennes sida har möjlighet att bli nominerad till vekcnas blogg här framöver.



Hjälp mig att bli veckans blogg är du snäll. Lämna en kommentar i hennes inlägg om de nominerade. de enda du behöver skriva är siffran 1 för då hamnar din röst på mig.



http://elenasobrino.blogg.se/2009/april/nominerade.html#comment

http://elenasobrino.blogg.se/2009/april/nominerade.html#comment



tack på förhand :)

/ http://IdaTallhed.blogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: