2009-04-15
 09:12:31

Godmorgon, godmorgon hör fåglar sjunga glatt godmorgon, godmorgon i kör :p

Känner dagen börjat bra än så länge.. Lite ont i hälen bara.. Men jag försöker sträcka ut den så de ska gå till sig, har redan blivit lite bättre iaf.. Nelab var nyss förbi och fixade kylen så nu är då de gjort! Ska försöka få tag på Pitebo också så dom får fixa dörren! Sen är allt som de ska :D Men jag är gode besviken på att jag inte har någon träningsvärk idag heller.. Jag måste vara mer tränad än jag tror :p Blir hårdare träning idag! Tyngre och snabbare..! Man vill ju känna lite iaf.. hehe :p 

Promenerade säkert 1½ timma sammanlagt igår! Både i öjebyn sen när vi var på stallet så lurade Syrran och Jessica med mig på en promenad till ridbanan som låg en mil bort :p Så kändes det iaf..  Hade ju varit och tränat och Patricia satt på häst så för henne var de ju lugnt och Jessica är ju gode tränad så där kommer man ny tränad och helt slut och ska promenera ännu mer... Och fort går dom.. Haha.. Jag kan säga att jag var helt säker att jag skulle ha världens träningsvärk.. Men icke det!! :(

Nu ska jag underhålla Emilia och få på henne nå kläder.. Sen ut i solen och må gott!!


tack och hej


Jennica
PUBLICERAT: 2009-04-15, 15:28:38

De är ju skönt om man inte har träningsvärk hehe :P

Kan tänkta mig att de var inte roligt att gå ut å gå efter man har tränat



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: