2009-04-08
 16:41:26

Har ju nu varit på den där utbildning/föreläsningen..!


Och jag måste säga att jag är chockad! Jag trodde de skulle bli dom tråkigaste timmarna någonsin! Men nej de vart jätte intressant.. Mycket diskussioner och sådant som jag verkligen tycker om.. Och jag träffade faktiskt en jag känner, Marie som är Liams mamma.. Så de var ju som trevligt.. tvingade henne att följa mig och röka och så :p
Sen fanns de vissa människor som jag hade svårt för.. tex Han som ringde till kvinnojouren och sökte jobb och ljög om sin utbildning bara för att provocera och få dom att säga att dom inte vill anställa en man.. VILLE FÅ DOM ATT ERKÄNNA ATT DOM DISKRIMINERADE MÄN..! Men då vart jag förbannad! Som utsatt kvinna av din man (tex) vill du ju inte komma till kvinnojouren och den första människa du träffar är en man.. Spelar ingen roll hur trevlig och snäll han nu är..! Så känner då jag iaf.. Dom samarbetar ju ändå med män på andra sätt.. genom socialen, polisen och andra samarbetspartner.. Kände jag blev lite irriterad! Och han fick höra det.. haha.. Men vi diskuterade mycket mer än så men jag orkar inte ta upp allt vi diskuterade..
Men jag måste säga att jag är nöjd.. Fick lära mig väldigt mycket faktiskt!!

Och för er som undrar så satt jag där från 8.30 - 16.00!


Sen klarade ju Anna körkortet idag!!!! :D:D:D:D Fan va glad jag är för hennes skull!!
Grattis!!!!

Saknade och tänkte på dig hela dagen älskling!! 
Älskar dig super massor!!!


tack och hej




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: