2009-04-07
 07:54:47

Idag börjar introduktionen för mitt nya jobb...


Känns jävligt kul att jag i denna ekonomiska kris fått jobb.. Men sitta från 8.30 till 16.00 och lyssna på nån som ska prata och så känns absolut inte kul!! Det är i två dagar.. Haha.. Men men.. Dom bjuder iofs på lunch och fika ;p
Jag tar mer än gärna emot många sms som kan hålla mig vaken! För jag har väldigt svårt med att hålla mig vaken när man sitter på föreläsningar och liknande.. Och jag misstänker att de kommer vara de idag.. Det är fler än jag som ska börja så hoppas de är nån som jag känner.. Önska mig lycka till för nu ska jag snart börja fara...


tack och hej



Elena
PUBLICERAT: 2009-04-07, 10:14:09 | URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Har frågestund i min blogg nu. Kika gärna in och ställ en fråga =)


Marie
PUBLICERAT: 2009-04-07, 17:56:40 | URL: http://maaaji.blogg.se/

Men det var inte så farligt ändå! :) Inte idag iallfall, hoppas på något liknande imorgon ;D


Anonym
PUBLICERAT: 2009-04-08, 16:18:01

Hejsan !

Du röstade på mig i en "veckans blogg -tävling" på elenasobrino.blogg.se och tack vare dig och många andra så vann jag den tävlingen. Nu har jag börjat med något jag kallar för "månadens blogg" inne hos mig och de man kan vinna är en bloggdesign och en relativt stor bildlänk väl synlig i min meny och därmed fler läsare. Länken kommer finnas på min blogg under en månads tid-. Jag har valt att alla vänliga själar som röstade på mig och gjorde mig till "veckans blogg-vinnare" är nominerad i min tävling och har chansen att vinna ! Du är en av dom nominerade ! Kika in på min blogg och läs mer om reglerna och så.



Lycka till !

och åter igen, TACK FÖR DIN RÖST !



KRAM

http://IdaTallhed.blogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: