2009-04-13
 09:40:15

Jag vill klaga lite på er, mina läsare!


Jag har faktiskt fått lite röster hos Ida där jag är nominderad till MÅNADENS BLOGG.. Och de tackar jag JÄTTE mycket för!! Ni är super gulliga.. Trodde ju inte jag skulle få nå röster.. Men eftersom ni skrev en kommentar där kan ni väl ändå börja skriva nån kommetar här också.. Det skulle jag uppskatta jätte mycket! Ni är riktigt dåliga på de :p Ni behöver inte skriva varje gång när jag skriver tråkiga inlägg, men ibland ställer jag ju frågor och då får ni mer än gärna svara.. Visst då?!

Det var allt för mig nu...


Anonym
PUBLICERAT: 2009-04-14, 13:22:08 | URL: http://javlarondellhund.blogg.se/

Jag har röstat på dig :D


Maddi
PUBLICERAT: 2009-04-14, 16:36:42

Absolut gumman :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: