2009-04-10
 08:04:30

Noooooo... Magsjuka....



Det har inte varit en trevlig natt kan jag säga.. Kring 10i2 i natt vaknade jag av att Emilia sa att hon mådde illa, två sekunder senare började hon kräkas.. Heeela vägen till toa.. och lite i sängen.. Fy fan så jag har skurat och skrubbat upp madrassen i sängen hela natten.. Vi gick sen och la oss på soffan.. Vad tror du inte hon gör sen då.. Jo hon bajsade ner sig flera gånger... I soffan, på ett täcke och mattan.. Så de har man fått skura upp nu på morgonen.. Har varit och bokat tvättid också.. Börjar tvätta kl 10.. Men nu hoppas jag de är bra med allt skrubbande och skit..
Ursäkta ifall ni fick lite väl mycket information :p Var bara tvungen få avreagera mig lite..


Behöver sova!!! Har knappt sovit nå...

tack och hej




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: