2009-04-03
 08:37:08

Nu händer det grejer!! :D


Jag vet, jag är verkligen dålig på att skriva nu men har inte känt för det.. Har haft så mycket annat för mig.. Patricia och Emy fick komma hem i måndags så de var ju skönt! Dom kollade hjärtat och de såg bra ut! Sen i onsdags var jag med Patricia till sjukhuset och tog bort stygnen och pratade med läkaren. Vi kommer nog göra en anmälan på bvc i munksund, eller läkaren i Umeå kommer göra de åt oss.. En läxmarie anmälan eller vad de nu heter.. Hon såg ju att huvudomfånget ökat jätte mycket men skyllde på att dom mätt fel på bb i sunderbyn.. Så vi får se hur de går.. Men om två månader då blir de magnetröntgen igen för att se om dom kan se orsaken och hur de ser ut nu.. Men de ska gå bra!!

Sen är de mycket som händer.. På måndag börjar jag jobba, inget fancyjobb men man kan inte vara kräsen nu för tiden! Det är iaf inom städ. Så de känns jätte bra! Sen på tisdag ska jag till läkaren i sunderbyn.. Spännande... Sen på onsdag ska jag börja träna också :D Känner jag har börjat göra mycket nu för min egen skull.. Plus att jag börjat plugga för körkortet också och de går riktigt bra faktiskt! Är riktigt duktig :p Allt rullar på väldigt bra just nu..

Men däremot har jag jätte jobbiga mardrömmar nu.. Haft samma två dagar i rad nu.. Den är väldigt jobbig och så verklig..
Har inte haft mardrömmar på jätte länge.. Varför har dom börjat om nu igen?!?!
Men iofs så blir de alltid så att när de går bra för mig så skiter de sig alltid och går åt helvete med allt och lite till!!

men de var då lite från mig om vad som hänt på sistonde :)

Tack älskling för att du finns!!


tack och hej



Millan
PUBLICERAT: 2009-04-03, 11:14:59 | URL: http://javlarondellhund.blogg.se/

Va roligt ! Vars har du fått jobb nånstans ? =)


Maddi
PUBLICERAT: 2009-04-03, 12:35:49

Nu håller vi tummarna gumman, för att allt bara går bra :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: