2009-04-13
 08:41:06

Ny dag, Nya möjligheter.. Visst är de så?! :)


Skulle verkligen behöva städa idag.. Men med en trasig dammsugare är de fan inte kul.. Har grus i hela jävla lägenheten.. Måste försöka fixa den själv så de funkar.. Så de blir storstäda sen då.. Emilia har lovat att hjälpa mig :p Men med en 4aåring ska man nog inte ta deras löften så seriöst  :p Men jag ska få henne att hålla sitt ord! Det är ju ändå hon som drar in allt grus och stökar till.. Hahahah..  Men just nu sitter vi och sjunger..

Va de är bra att jag har dig
Åh de är bra att jag har dig
Va de är bra att vi har oss
Jätte bra är de förstås,
att vi får träffas varje dag
och va tillsammans du och jag
för ingen, nä ingen vill va e-en-nsam...

Vilken film kommer den sången från?!

Sen idag ska jag nog till älsklingen och mysa.. Var med han igår också och de var underbart..!
Vill inget hellre än att mysa med älsklingen och Emilia hela dagarna..


tack och hej



Jennica
PUBLICERAT: 2009-04-13, 11:44:15

ni kan få komma å städa hos mig me ;)


zabina
PUBLICERAT: 2009-04-13, 16:45:13 | URL: http://zzabina.blogg.se/

Nils karlsson pyssling hehe ;) Den var länge en man såg....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: