2009-04-16
 10:23:38

Sol, värme och få mörka moln.

Det har ju varit underbart väder nu ett tag och vet ni vad.. Det kommer mer! :D Hittade en artikel på aftonbladet som gjorde hela min dag!!

bild lånad av aftonbladet

"– Den varma perioden börjar redan i mitten av juni och varar till mitten av augusti." Säger Aftonbladets väderexpert, den tyske meteorologen Wolfgang Röder. Jag känner glädjen och längtan sprida sig i kroppen!! Det kan ju inte bli bättre!!! Jag längtar tills man kan ligga på stranden och bara må gott i solen, och sen ta sig ett svalkande bad tillsammans med vänner och familj.. Grilla och dricka massa gott, picknick, blommor och bin.. Ja allt som har med sommarn att göra.. Jag ser inget negativt med sommar! Jag mår bara gott när de är gassande sol och varmt.. Åååh va underbart....

Artikeln kan du läsa här.


Stattinskan
PUBLICERAT: 2009-04-16, 20:27:48 | URL: http://metrobloggen.se/stattin

Var det din alldeles egen bild? Tyckte den var så fin att jag helt enkelt inte kunde motstå att stjäla den. Hoppas du har överseende isf! Så bra att du lovat fint väder. Hör av mig om det regnar på min semester ;-) Kramas



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: