2009-04-12
 13:30:35

Utgång på Kalles igår..



Var först hos mammsen och åt middag sen for jag iväg till Madde där jag (som vanligt) fixade hennes hår :p Sen satte vi oss ner och drack nån cider.. Sen kom Nisse och Patricia och joinade oss och lite senare kom även Björnen.. Han hade varit i garaget (som vanligt). Så även han sprättade en öl och kom och var med.. Väldigt trevligt! Var nu länge sen man var ut i pite så man har som sett fram emot de.. Tänkte man kanske skulle bli positivt överraskad :P Men icke.. Vart att stå i kö i 40min.. Madde, Björn och Nisse gav upp så då var de bara jag och Patricia kvar då.. Hahah.. Klockan 1 var jag inne (Givande?!) och då vart de direkt dansgolvet och dansa den lilla stund man hann vara där.. Haha.. Och de är samma gamla Kalles fortfarande.. hehe.. men men.. Dröjer nog innan jag går ut igen.. Fick skjuts hem av Jennica och Zabbe så vi stod ett tag och surrade när vi kom fram.. Men alltsomallt har jag ändå haft trevligt!

Hoppas ni haft en lika tevlig Lördag!

Idag fyller föresten min lillebror 18 år! :D Grattis Marcus!!


tack och hej



Jennica
PUBLICERAT: 2009-04-13, 11:43:17

Jag som var så snäll och körde hem dig i min fina lilla bil. och du skratta åt den snyft hahaha!!!!

Jag brukar sno min brors bil men han är hemma och den har varit trasig så jag får stå ut med min lilla söta nissan hehe!! de var jätte roligt å preata med dig.. måste komma förbi nån dag å hälsa på :P KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: