2009-04-18
 09:26:25

Va fan är de för fel på vädret?!


Först solsken, underbart och skönt, har tom fått lite färg! :D
Sen helt jävla plötsligt hagel?! Sen snöstorm... Inge kul alls...


Och nu är de ju för fan minusgrader ute.. Det ska ju vara fins väder hela vägen fram till september nu ju!! Jag vill ju verkligen ha fint väder året runt! Men lite senare idag ska de bli plusgrader.. Så vi får gömma oss inne tills solen börjar värma :p Sen söndag blir de ännu finare väder :D Sen på tisdag ska de bli superfint väder!! Åh vad jag längtar! Sen får de fortsätta så och bara bli bättre och bättre.. Hehe.. nu vart de mycket snack om vädret..

Igår iaf.. Satt ute hos Clara som mest hela dagen :p Vi satt där i solen och surrade på om allt mellan himmel och jord.. Sen började de hagla så då gick vi in.. Ungarna fick lite mat och sen vart de dags att börja bege sig hem.. Då kom Madde förbi så dår for jag till Andreas en stund och hälsade på ;p Var super mysigt.. Sen när jag skulle hem så var de snöstorm tamefan.. Var fan inte kul att köra moped i det ovädret.. Såg fan inget och var dyngsur när jag kom hem.. Och vi som skulle grilla mina hemagjorda hamburgare på nygrillen.. Icke de.. Blev att grilla dom inne i klämgrillen.. Men de var trevligt de också.. Sen kom mamma och Patricia och lämnade av Emy för dom skulle till stallet och ha jour så då tog jag mer än gärna hand om Emy.. Hon ligger som ändå bara och sover och vill ha mat lite då och då :p Sen kring 22.30 kom dom och hämta hon.. Så då fixade vi med maddes usb minne så hon fick lite ny musik till bilen.. :D Sen när vi var färdiga med det så var klockan ganska mycket och jag avr gooode så trött! Så de blev raka vägen i säng..

Så nu vill jag bara ha super fint väder så vi får ut i solen idag också!!

Vad händer för er i helgen då?

tack och hej


-
PUBLICERAT: 2009-04-18, 09:28:14

Det blir nog att bara ta de lugnt!

Blir de sol går man nog ut i solen..

Jo de var riktigt mysko väder igår alltså!

Kram på er



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: