2009-04-13
 22:28:40

Var och köpte mig en grill idag..



Min grill som jag hade var ju trasig.. Den hade rostat sönder :p Så vart att fara och köpa en ny på Kvantum..
Så då gjorde vi grillspett och de vart super gott!! mumsfillibabba ;p Vi hade kyckling, fläskfile, paprika, lök och majskolvar, Sen till hade vi potatisgratäng och potatissallad och fetaostsås.. Kan inte klaga på nå! Förutom att jag fick göra de mesta själv.. haha.. Nämen du var underbart gott och super trevligt! Nu är man super mätt!
Har ju rensat rabatten idag också.. Den som tinat fram iaf.. Och lyft bort bron och sopat och fixat under den.. Jag har varit grymt duktig idag :D Men nu är jag goode slut i ryggen.. Och i morgon ska jag och träna igen :D Bara inte ryggen är helt slut.. Men lite promenad på löpbandet iaf.. Har ni gjort något kul idag då?


Dagens måste: Måste skaffa mig en kamera!! :)

tack och hej




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: