2009-04-19
 10:03:36

Varför har jag inte en kamera för fan!! :-s


Igår kring 10 ringde Anna och frågade ifall jag och Emilia ville komma till dom i sjulis.. Självklart sa ju jag.. Så hon kom och hämtade oss sen kring 11.. Så då rullade vi mot sjulis.. Emilia och Mattias pojk Hampus busade som mest hela dagen!! Tog nått kort med Annas kamera men jag vill verkligen skaffa mig en egen!! Anna ska skicka bilderna till mig sen.. Vi hade iaf super trevligt! Grillade och satt i solen heela dagen.. Har faktiskt fått lite färg nu dom senaste dagarna.. Hehe.. Madde nu får du ligga i lite grann om du ska vinna över mig :P Mohaha.. Sen for vi iaf förbi Susanne och hälsade på, dom jävlarna hade ätit surströmming och skulle precis äta efterrätt så då fick vi också smaka.. Emilia åt som socker hela dagen kan jag lova! Hahah.. Så kring 20.00 var vi hemma igen och då fick Emilia lägga sig direkt.. Trodde inte jag skulle få i säng henne, men hon var riktigt snäll och somnade gode fort!

Kan säga att gårdagen var super trevlig!!! Tack Anna och Mattias! :D

Plus....
Ska få köpa Annas SodaStreamer :D:D
hihi

Tack för alla tips på musik föresten, men vill fortfarande ha mer förslag!!! :D

tack och hej


Maddi
PUBLICERAT: 2009-04-21, 20:18:27

Mohaha det är du som får ligga i :D


Andreas "Stor***en" Renberg-
PUBLICERAT: 2009-04-26, 19:29:16

Vill bara säga att du är mitt livs kärlek och att jag älskar dig sanslöst mycket... fan att vi inte fick umgås idag!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: