2009-02-12
 19:30:27

Ändrade planer idag.. :)

Egentligen skulle mamma ha Emilia idag,
Men jag tyckte de skulle bli bättre om hon tog henne imorgon..

Då ska jag till Andreas och hälsa på och sen på kvällen ska jag umgås med Madde, hennes kille Björn, Mattias och Jocke.. Och de gick bra så de blir finemang.. Får se om de kanske blir krogen t.o.m, var ju som ett tag sen nu.. :p Men ikväll blir de lugnt och skönt, Emilia sover och de dröjer nog inte så länge innan jag också lägger mig känns de som.. Vill vara pigg och utvilad imorgon..
Nä nu ska jag kika på tv lite och dricka min smoothie :) *mums* Undra ifall de är nå bra på tv?! Nån som har nå förslag på vad man kan se? Fan va jag önskar jag hade en kamera så jag kunde ta kort på lite saker som t.e.x den nya anlägningen ;P min underbart goda smoothie och lite annat dylikt.. hehe.. jaja men de får bli ett senare bekymer :p


tack och hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: