2009-02-04
 09:19:21

Avbruten i mitt städande

Var super duktig och stor städade i vardagsrummet igår, ringde reprisen och beställde tid och var på allmänt bra humör.. Sen vart de ännu bättre.. Anna ringde :D Så vi for till stan, lunchade, surrade och shoppade.. Det var underbart trevligt.. Har ju som sagt saknat Anna väldigt mycket på senaste tiden..!! Hoppas vi börjar hålla kontakten nu också :S Vill inte att de ska gå lika länge igen som de har gjort! Hon ska ju snart också få bäbis!! Gud va kul alltså.. Både anna och syrran, som vi sen också möte vi upp en snabbis, ska få bäbis!!.. Hittade nå jätte snygga handblåsta latteglas glas på stan, på indiska för 15kr styck.. Sen vart de skynda sig hem för att hämta Emilia.. Mammas satans bil j*vel startade inte så Andreas pappa körde hem mig! Tack!
Sen när jag kom fixade jag klart de sista i vardagsrummet. Sen kom patricia till mig och gjorde midddag :p Smidigt! Sen hände de som inte så mycket mer, vart som bara lugnt och skönt.. Fast jag myspratade men älsklingen en stund också så klart!, la Emilia och somnade själv :p

Och idag kommer de j*vlat inte hända mycket.. Har sån j*vulsk mensvärk just nu!!!!
Ifall de snart går över blir de till att fixa i köket tror jag.. Eller nä, först toan.. men men de blir ett senare besvär..
jaja men nu ska jag nog vila en stund..

tack och hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: