2009-02-01
 18:20:27

Det kommer bli en intressant vecka..

Händer lite olika spännande saker i veckan.. Vill som inte gå in mer på de än, måste få vetra mer först.. Men på fredag får ni nog veta.. Om de nu inte barkar helt totalt :S Men då dör jag!! Det här måste gå vägen nu!!

Annars har helgen varit intressant, om int annat.. Hänt en hel del.. Inte bara roliga saker kan man lugnt säga.. Vissa människor vet helt enkelt inte när dom ska sluta och ge sig!! Lägga sig i andras liv på det där sättet och försöka förstöra!! Jag är jävligt less såna människor ska jag säga er!! Men så fort jag träffar den människan ska jag ta ett snack med hon och säga precis vad jag tycker.. Och jag är inte FEG!! Jag ville bara inte ha bråk, och fast hon sa att hon inte ville träffa henne så kommer hon ändå! Känner jag blir gode irriterad! Men tyvärr så kommer du förlora!

Nä nu pratar vi om nå roligare..
Emilia är bäst i hela världen!! Och jag älskar Andreas sjukt mycket!!
hehe.. de var lite från mig..

tack och hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: