2009-02-10
 10:29:24

En olycka 05.00 imorse...

Vaknade av en väldigt skamsen Emilia brevid sängen inatt..

Hon hade kissat ner sig i sängen, min säng.. Hon har ju varit fri från blöjor en låång tid nu men hon har bar kissat ner sig två gånger sen vi slutade så jag kan verkligen inte klaga.. Men iaf så vart de upp och börja tvätta och fixa.. Sen gick vi och la oss på soffan och fortsatte sova..Så idag sov hon väldigt länge.. Men jag är gode trött idag.. Emilia är nu på dagis så jag ska nog lägga mig och vila en stund.. Är helvetes trött!!

tack och hej


Anonym
PUBLICERAT: 2009-02-11, 18:54:01

va kul att hon börjat sluta med blöjor.. hur gammal var hon nu igen ??



var med i min frågestund, fråga mig vad du vill :) Ha de bra. Kram

http://IdaTallhed.blogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: