2009-02-24
 22:39:33

Faaan va skönt att inte vara gravid ;p



Kankse kommer de en bebis i natt.. Som ni ser på bilden börjar dom komma väldigt nära men håller inte i sig så länge än.. Nu ligger hon i badet och tar de lugnt.. Ett varmt bad kan ju sätta igång det också.. hehe.. Hon vill verkligen få ut bebisen nu kan jag säga.. Är som väldigt kul att se de från ett annat håll.. Just nu kan jag verkligen säga att jag saknar de inte.. Men ska bli väldigt kul med en tillliten bebis i familjen.. Bara de inte lugnar ner sig nu.. Jag ska se till att hon står ut så länge som möjligt :p haha.. Och jag skonar henne inte när de gäller detaljer med smärta och  hemskheter :p Mohaha.. Jag uppdaterar mer sen om de händer nå..










Föresten.. Jag har tagit hem Calvin nu.. Ska pröva på att ha en hund.. Ifall de funkar med Emilia och så.. Men jag har döpt om honom till Chibben ;p haha.. Andreas ide! :D Ska bli kul! Var väldigt länge sen man hade en hund hemma.. Men jag ska kämpa med att få han rumsren fort! Han är 11veckor på fredag.. Fort ska de gå :P haha.. Nämen kul ska de bli!! Han är lite gnällig just nu men de är första natten borta från mamma chili så de är ju förståeligt..

Tack och hej


Millan
PUBLICERAT: 2009-02-24, 23:44:16 | URL: http://javlarondellhund.blogg.se/

Hoppas att det går bra nu =)


Andreas
PUBLICERAT: 2009-02-25, 13:23:25

Vänta bara...det kommer bli din tur igen... då är du inte så tuff älskling1 hi hi...älskar dig



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: