2009-02-09
 19:48:16

Fick en gullig text av Andreas.. Sötisen!


Snälla Malin, där du nu är, är det med mig du håller kär? kommer du ihåg mig fastän det nog kan vara en månad sen ungefär, sen sist vi hade det ihop. Och sen dess så har jag inte velat vara till besvär, du har väl haft en del att göra och jag har inte velat störa, men nu är de så att de har skitit sig, så nu har jag nånting som jag skulle vilja be dig om, en liten tjänst om de skulle va okej, snälla Malin jag har väl inte varit den som i alla lägen varit nåt av dina bästa val, jag har bränt varenda bro, och slarvat bort din kärlekstro, jag fick hjälp av jonny walker och tillsammans grävde vi min egen grop, och den begravde jag mig i med svek och lögner och fylleri, och sen blev de bara skit av alltihop, snälla Malin vill du leva ditt med mig? jag vill inte ha nån annan tjej, jag kommer alltid finnas här och alltid vara dig kär!

Han hade lyssnat på en Euskefurat låt och gjort om den.. :p haha..
Jag älskar verkligen den lilla knasbollen!


du vet
PUBLICERAT: 2009-02-09, 21:56:36

Jag vet att han älskar dig Malin och Emilia som är så himla god Kram på er båda.......



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: