2009-02-06
 17:52:24

Föresten..

Jag är så lycklig :p

Dom hämtade båda bokhyllorna!! :D Jag är grymt glad!! Har velat få bort dom två asen hur länge som helst men har aldrig fått nån hjälp :-s Så jag kan bara säga ÄNTLIGEN!! Nu vart de ju lite tomt i vardasgrummet men vi ska flytta över Andreas tv till mig.. Ingen är ju som längre hos han så :p Ska bli riktigt kul! Så då blir de filmkväll hemma hos mig snart :D Men jag måpte få tag på en slagborrmaskin sen så vi kan skruva upp den på väggen.. Men de blir ett senare bekymer.. nu ska den först över till mig :p

Så de blir nog att flytta upp min lilla tv i sovrummet.. Den är ju jätte dålig men va fan.. Den är bättre än ingen alls :p
Nä nu måste jag fixa nå middag..

kram på er alla

tack och hej


Ida
PUBLICERAT: 2009-02-08, 10:10:58 | URL: http://trollo.blogg.se/

Vilken snygg design du har! skulle behöva en ny själv.. är det du som har gjort den eller nån du kan rekommendera?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: