2009-02-06
 08:02:31

Igår blev de smörgåstårta och massa fika :D

Syrran fyllde 19år, så jag och mamma fixade en smörgåstårta :D Eller jag hjälpte som bara till med överdelen men ändå :P HAHA.. Den vart super god! Sen hade patricia bakat lite annat fika också.. Men jag fick bara i mig smörgåstårta.. Vart så mätt! Den var goooode så bastant, hehe,, Sen ville Patricia jävlas med mig lite så hon tryckte i Emilia massa fika, dricka och godis.. Allt för att hon inte skulle somna sen när vi var hemma.. Men jag har världens finaste tjej.. Hon la sig snällt och lugnt ändå när vi kom hem! Ha! Sen la jag mig i badet och pratade med älsklingen.. Då ringer Madde och vill komma och hälsa på en sväng.. :D Vi såg lite på tv och surrade.. Var en skräckis på tv :-S Men Madde for efter ett tag så jag såg inte klart filmen :p Jag är en fegis när de gäller skräckisar! Hahaha... Sån då gick jag och la mig..

Idag kommer dom från reprisen och hämtar bokhyllorna!!! UNDERBART!! Ska bli skönt att få bort dom nu så man får till de ordentligt.. hehe.. kommer bli sååå fint sen :D Det enda som fattas är en platt tv på väggen ;p hahahahha.. Nä skoja bara.. Men nu ska jag gå och töma den sista bokhyllan.. Den är ju gode ful men jag hoppas dom tar den med! Jag får göra en deal med dom.. Vill dom ha den snygga får dom ta den gräsliga också! haha.. Nä men vi får se hur de går! Uppdaterar völl senare...

tack och hej


I d a - T a l l h e d :)
PUBLICERAT: 2009-02-06, 12:20:56 | URL: http://idatallhed.blogg.se/

jo, jag ska fan stå på mig tror jag .. jag är nog ör snäll.. orkar bara inte med massa tjaffs ..


Maddi
PUBLICERAT: 2009-02-06, 15:28:03

Hej gumman, tack för igår alltid lika mysigt :) Hoppas dom tog bägge, men får väl läsa det sen haha Kram kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: