2009-02-02
 16:38:48

Marie Lidman från Piteå....

Du kan sluta skriva till mig och höra av dig!! VILL INTE HÖRA ETT JÄVLA SKIT FRÅN DIG!!!
Du är inget annat än en elak människa.. Jag hatar dig!!!
Jag kommer aldrig mer ens titta åt dig så snälla gör de samma mot mig..Väljer Andreas att ha kontakt med dig är de upp till han.. Men låt för fan mig vara!! Du är lika mycket värd för mig som ett tuggummi på marken..
Det enda som kommer från dig är massa lögner och nya knep för att förstöra..
Hoppas hela världen märker vilken hemsk människa du är!!


du vet
PUBLICERAT: 2009-02-02, 16:49:19

Andreas vill bara ha dej Malin det har vi hört flera gånger Kram på dej


Jenny
PUBLICERAT: 2009-02-03, 11:01:33 | URL: http://killerprincess.blogg.se/

sho va fan e d den jag tänker på! hon ahr mört hår krot glasögon hennes farsa driver äger ja va han nu gör badhusparken ?? enda marie lidman ja vet!


Maria
PUBLICERAT: 2009-02-03, 11:47:11 | URL: http://xtremebeautynails.blogg.se/

Oj va trist... Hoppas det löser sig..

Ha en bra dag!


Maddi
PUBLICERAT: 2009-02-03, 16:29:56

Vad är det med dessa svartsjuka jävla ex, när fan ska dom lämna en i fred!!!!! Hoppas bruden fattar nu, kan hon bara inte förstå att han inte älskar henn längre. Han älskar en annan och det är DU!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: