2009-02-08
 17:49:15

Nu har jag den :D

Stoor tvn är nu hos mig! :D Hehe de är lite skillnad från min halvt svartvita tv till en grymt bra tv..
Har bara den där brudkistan som jag måste få upp i sovrummet och bort med den gamla tvn.. tror nästan den får åka på skroten faktiskt.. Kommer aldrig vilja ha den igen ju :p Nu kommer man ju bli van att ha en super tv så.. Men jag lär ju aldrig behöva byta ju.. Har ju faktiskt tänkt hålla ihop med Andreas för alltid!! Jag älskar ju verkligen han!!!
Vet de finns många som tvivlar men vi ska visa er.. Sen är jag gode lycklig ändå, Marie har lämnat oss i fred, för tillfället iaf.. Blir att lägga Emilia lite tidigare idag och sen ska jag lägga mig i badet och bara ta de lugnt! Känner mig lite små frusen! Huvva..

Måste även tacka Fredrik som hjälpte oss med tvn! Gick väldigt fort! Hade de bara varit jag och Sune hade de nog tagit betydligt längre tid.. Sen när jag skulle koppla ihop allt han jag och Andreas halvt bli ovänner.. jag har inte tålamod för sånt där! men tillslut lyckades vi få ihop allt och de funkar.. Nä om man ska gå och se lite barnprogram med Emilia.. Sen blir de sängen för henne...

Ha de bra alla..

tack och hej


du vet
PUBLICERAT: 2009-02-08, 18:11:20

Bara inte så högt ljud



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: