2009-02-23
 09:22:19

Nu vill jag ha sommar!! :-S


Jag är en riktig sommarmänniska..! Skulle kunna ha sommar året runt, men icke de.. Vinter och kallt mestadels av året.. Nog för att de är ju ändå bara -4 grader idag.. Tänk så underbart med sommar!! Sommar och sol, bad och grillkvällar, glass och saft, lätta kläder och sandaler, regn och åska, blommor och bin, värme och blåst, Solbränna!! :p *Drömmer mig bort!* hahaha.. Men nu är de ju ändå inte så länge kvar :p haha.. Man kan ju alltid försöka intala sig själv..



Nä nu ska jag städa undan lite.. Sen kanske klä på Emilia och gå ut med henne så hon får leka lite.. Springa runt och förbruka lite energi :P hahaha.. Får se om man hittar på nå kul ikväll.. Kanske se en film med nån ikväll eller så,, Önskar Andreas var här och mös med mig!



tack och hej


Ante
PUBLICERAT: 2009-02-23, 14:45:02

I mitt sinne är jag där... alltid


vikka
PUBLICERAT: 2009-03-29, 13:46:48 | URL: http://vikka.blogg.se/

ja jag också !!! föresten så lånar jag bilden av dig, dår det bra?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: