2009-02-26
 19:24:22

Oj.. Ni kanske vill ha en liten uppdatering.. :)

Patricias bebis har inte kommit ut än.. Värkarna lugnade ner sig så hon behövde aldrig fara upp.. Men inom 3 dagar måste bebisen komma ut.. Så senast söndag ska den vara ute.. Dom kommer sätta igång henne antingen lördag eller söndag.. Om den nu inte kommer av sig själv.. Spännande!!!! Jag längtar verkligen super mycket!!!

Just nu ligger hon och har förvärkar/sammandragningar så jag sitter och klockar dom på den där sidan på internet..
Men de är alldeles för långt mellan värkarna.. Sen om de blir intensivare kommer jag lägga in en bild från sidan.. Och blir de bebis ikväll så kommer jag skriva de ifall de finns tid.. Men de tror jag nog de kommer finnas.. Ska ju vara hos mamma under tiden för nån ska ju ta hand om hundarna..

Nu fick hon en värk.. Få se hur långdragen den blir...
Nu var de bara 5.34 min mellan och pågick i 1.02sek.. Förra var de 08.46 mellan och den pågick i 55sek.. Det går lite upp och ner.. Så kanske.... *håller tummarna* hehe.. Hon ligger utslagen på sängen.. Men klagar ändå inte så mycket över smärtan.. Jag är stolt över hon!! Men hon har ju haft så här nu i flera dagar så hon börjar nog bli van.. Stackarn... :p Mohahah... Nä nu är jag elak..

Nu ska jag engagera mig i patricia lite :p

skriver mer sen...

Tack och hej


I Z Z A H - S V A R A R
PUBLICERAT: 2009-02-28, 20:49:44 | URL: http://izzah.blogg.se/

go kväll nuh e jag tebax till blogg världen :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: