2009-02-20
 23:52:08

Säger då bara busschaufförer ;p

Åkte med Citylinjen för första gången idag.. (det är ju gratis så jag tänkte att de var ju lika bra att utnyttja det) Träffade Izza och karln hennes uti busskuren, dom skulle också in till stan.. Men sen vart de väldigt intressant kan jag säga! In till stan gick de jätte bra.. Fixade lite på stan sen när jag skulle hem så gick jag på bussen uti Kvantum.. Och Izza och Benny vid Coop.. Sen gick bussen som vanligt till busstationen och stod still där i några minuter och byte chaufför.. Sen åkte den tillbaka runt stan och förbi Kvantum och Coop.. Haha.. Den skulle ju fara vdare mog Ö.b och Annelund.. Det var en kvinna som sa till men han lyssnade inte.. Han sa att när han kört den tidigare har han bara kört i stan.. Sen fick iaf en bil komma och visa honom hur man skulle göra :P Så en resa på egentligen 15 min vart ja dubbelt så lång tid iaf.. :p

Känns hemskt att de var de mest intressanta som hände under denna dag för mig men men.. HAHAHA
Har de hänt nå kul för er då?!


tack och hej


I Z Z A H
PUBLICERAT: 2009-03-01, 01:15:50 | URL: http://izzah.blogg.se/

HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAAH ... :P det va fan riktigt yrig busschaufför hehehhehehehhe :P ojj ojj så du kom dej hem till annelund till slut hehhehehehehehhehe :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: