2009-02-09
 11:13:09

Städar och poppar musik :D

Undra hur mycket mina grannar orkar med :p Haha.. Jag städar och poppar musik, gode högt för jag städar där uppe... Lite takida och Staind, perfekt städar musik.. Lite hårdare musik så man får ut lite aggressioner typ :p haha nä men jag gillar sån musik när jag ska städa! Det är en hel del att spela med måste jag säga och då har jag ändå två högtalare som jag inte fått till än.. Fan vad jag surrar om den här jävla tvn och högtalarna.. Nu måste jag prata om något annat känner jag..

I veckan har jag som inga planer än.. Kanske umgås lite med Madde och Andreas..

Nä nu ska jag städa upp i klädkammaren.. ha de bra alla!

tack och hej


Jessica
PUBLICERAT: 2009-02-09, 12:08:54 | URL: http://wearisome.blogg.se/

Du tror inte bara det är lite graviditetshormoner och kanske lite nervositet för vad som komma skall och att hon därför är känslig och överreagerar lite?

Sånt verkar ju vara rätt vanligt..?

Hoppas det löser sig iaf :P

Kram


Jessica
PUBLICERAT: 2009-02-09, 12:50:00 | URL: http://wearisome.blogg.se/

joo kan nog tänkas ;) nog prata han lite med mig. Nått sms hit och dit ;)



Hur lever livet annars?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: