2009-02-21
 08:53:46

Vaken och pigg kl 7!!


JagEmilia
Jag                          Emilia

Idag blev jag väckt kl 7... Jag trodde klockan var 8 kanske.. Men inte det! Fy alltså! Haha.. Men de får bli en tidig kväll för mig istället och en sen kväll för Emilia.. Men jag har lovat henne att vi ska se melodifestivalen så då blir de ju ganska sent iaf.. Men hon är som gode söt ändå.. Sätter man på tvn och ger henne lite frukost så är hon väldigt lugn och skötsam så kan man slumra en stund på soffan själv :p haha.. Men de finns då ingen sötare än Emilia alltså..
Undra ifall vi ska försöka följa med mamma till stallet också.. Så hon får springa av sig lite energi också :p haha.. Allt för att man ska kunna få lite sovmorgon imorgon.. Var så länge sen man fick de så de skulle var skönt.. Men då ska jag hänga över något för fönstret så de inte lyser in, för då säger Emilia att de är ljust ute och då ska man stiga upp :p haha..

Nä nu ska jag gå och göra något nyttigt, alltså först röka och sen diska undan frukosten..

tack och hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: