2009-01-11
 17:55:49

Bloggkrigen invaderar!!


Måste börja med att säga att de är jätte tråkigt för dom inblandade, och det är väldigt elaka saker som skrivs.. Men måste samtidigt skratta lite.. Det nya sättet att kriga, bråka och ja, såra folk har blivit genom alla bloggar.. Jag har ju då fått väldigt elaka kommentarer, samt Andreas.. Och dom kan jag verkligen inte skratta åt..

Men sen kriget mellan två andra jag känner börjar de bli rent otäckt! Jag vill inte gå in nå djupare om det eftersom jag egentligen inte vet vad det handlar om.. Men sakerna som skrivs är rent olagligt och väldigt elaka.. Dom har t.o.m gjort kategorier om det på deras bloggar.. Jag tror att många som läser min blogg vet exakt vad det handlar om.. Måste säga shit pommes alltså!

Jag har haft krig i min blogg också.. Mellan mig och Andreas ex så jag är inte helt oskyldig.. Men det var ju inget om man jämför med det här!! Nu menar jag ju inte att jag sitter och skrattar åt det andra kriget heller men de är som ändå lite små roligt hur de har blivit.. Att man skriver elaka saker på bloggarna nu istället för att ta de öga mot öga.. eller åtminstone över telefon..

Jag hoppas allt löser sig till de bästa för dom inblandade..

Vet ni några andra som har krig mellan bloggarna?!
Det är som roligt att läsa ändå.. ge tips :P HAHA

Tack och hej


Ida
PUBLICERAT: 2009-01-11, 21:01:36 | URL: http://idatallhed.blogg.se/

är de bråket mellan Z och J du syftar på? =)


Sanningsälskare i familjen!
PUBLICERAT: 2009-01-12, 11:01:03

Förnuftiga tankar!

Vi har valt att inte uttala oss över blogg.se

Detta pga alla missuppfattningar, men J:s pappa var här på lördag em och fikade, och vi hade en trevlig och givande konversation, så där finns inga hard feelings!

Sen brodern i J:s familj spelar poker så gott som varje söndag med Z:s pappa och vi är bästa vänner med honom och hans familj också!

Den andre brodern känner vi inte lika väl, vi umgås inte men hälsar och pratar med varann då vi råkas.

J:s mamma är en trevlig prick, hon skickar julkort varje år, dock saknar jag henne, sen flytten.Vi vet vad vi gör och inte gör vi har fullständig koll, vi sover gott om natten numera, vi har ej dåligt samvete ett dugg.

Du får välja själv om du vill godkänna detta inlägg .



Förövrigt om någon undrar något var vänlig fråga, vi ska försöka bemöta er med respekt och ärliga svar!


jenny
PUBLICERAT: 2009-01-12, 18:32:31 | URL: http://gossipchick.blogg.se/

call me babe när du har tid:) pözz



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: