2009-01-23
 10:49:44

Det går helt överstyr!!

Vi vet att rökning och drickande sjunker mer och mer i åldrarna hela tiden. Nu kan man nästan se 10 åringar röka och dricka. Även sex börjar man ha mycket tidigare nu... Men de här är ju galet!!

3-åring rökte – mamman dömd för misshandel


Vill börja med att säga att det är helt rätt att mamman dömdes för det! Men hur fan tänkte hon?! Pojken var tre år, helt oförstörd och oskyldig!! Kroppen har ju precis blivit färdig utvecklad nästan och ska redan förstöra den..
"– Det såg ut som om han hade rökt i flera år, sade åklagaren som åtalat pojkens mamma för barnmisshandel till BBC."
Man kan ju inte direkt bry sig om sitt barns hälsa då!! Alla vuxna vet ju som hur farligt det är att röka.. Nej jag blir lite upprörd när jag läser sånt där! Jag är ju väldigt orolig för hur de kommer se ut när Emilia blir äldre.. Hur jag ska göra med henne ifall hon börjar tidigt, och hur jag ska göra för att hon inte ska börja nå tidigt!?!?!? Jaja men de får väll tiden utvisa....

Tack och hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: