2009-01-25
 09:34:55

Fy fan vad dåligt jag börjar må när jag läser sånt här!!

En 20-årig ung man gick in på ett dagis och hög ihjäl tre barn och en vuxna, men skadade många många fler. HUR kan man gå in på ett dagis med avsikt att döda små barn!? Ja kan verkligen inte förstå det!! Det är oskyldiga barn som har hela livet framför sig! Dom var ju bara på dagis som dom säkert ofta är, lekte och hade kul.. Sen helt plötsligt blir de rena massakern.. Jag tänker också på dom stackars föräldrar som inte fick komma och hämta hem sina barn när dagen var slut! Och jag får en klump i magen, börjar rent må riktigt illa!! Jag hade inte velat leva ifall något skulle hända Emilia!!! Sen hade han tydligen en lista med ännu fler adresser till olika dagis.. Han hade tydligen tänkt fara till fler ställen, planerade mörda sammanlagt 67 människor!! Han vad sminkad som Jokern i Batman och gick under namnet Satan. Han hade även en skott säker väst under sina kläder den fega jävlen! I sin väska hade han en kniv, en liten yxa och en låtsas pistol.. Han hade verkligen planerat allt länge.. Fan va obehagligt! Det finns så sjuka människor här i välden, vi måste bli bättre på att ge om hjälp och förståelse innan något sånt här händer!! Sånt här får inte hända helt enkelt ju!!!  Tycker den människan verkligen ska få sota för sitt agerande för resten av hans liv!! Livstid ska han få och riktigt livstid inte nå 10-12år. Nu vet jag inte hur de funkar i Belgien men jag hoppas dom verkligen straffar han!!  FY FAN!!! Ifall du vill läsa mer Klicka Här


Foto: omwc dendermonde


Jessica
PUBLICERAT: 2009-01-25, 09:56:45 | URL: http://wearisome.blogg.se/

Fy fan alltså


Jenny
PUBLICERAT: 2009-01-25, 11:20:32 | URL: http://killerprincess.blogg.se/

han förtjäner fan å plågas att han får träfa varenda jävla förälder å berätta VARFÖR till dom än om deksa ta 5555år ! töbk att en sån där jävel får sitta i nått varmt rum med mat å en säng han brode få ligga ute utan mat å plågas de aet!


Anonym
PUBLICERAT: 2009-01-25, 15:58:25

Men alltså fy fan, jävlar han ska plågas...fy fan vilket jävla as...man blir fan illamående..Huvva tänk at det finns såna störda jävla idioter...Fy fan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: