2009-01-01
 19:34:34

Nyårslista

Här kommer lite om mitt år som varit,,

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Varit och sett hockey.. Det är svårt att komma på..

 

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nja.. varje år har jag väll att jag ska sluta röka men de lyckas jag aldrig med :P

 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jodå :D

 

4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Nej.

 

5. Vilka länder besökte du?
Finland :P

 

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
En fast anställning och trygghet


7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
29maj, ridolyckan

 

8. Vad var din största framgång 2008?
Jag piercade mig i tungan ;D

 

9. Största misstaget?
Att jag lät en viss person fick komma in i mitt liv igen, inte Andreas

 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jo ridolyckan, och nog har man varit lite sjuk men inget allvarligt..

 

11. Bästa köpet?
Min dator


12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mest vardagliga saker..

 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att Andreas kämpar, Emilias framgångar..

 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Jessy - Dancing in the dark

 

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag tror nog ändå gladare, men amtidigt inte..

 

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Mycket, hittat på mer med Emilia, rest, sparat pengar..

 

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Sagt ja till allt utan att tänka efter..

 

18. Hur tillbringade du julen?
Med familjen, Emilia och Andreas

 

19. Blev du kär under 2008?
Ja

 

20. Favorittidning?
Aftonbladet och Cosmo ;P

 

21. Favoritprogram på TV?
Desperate Housewives, Greys Anatomy och Ugly Betty ;p

 

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ja, kanske inte hatar men tycker väldigt illa om...

 

23. Bästa boken du läste i år?
Har inte läst så mycket :p Men nån rolig barnbok har man ju läst :p haha

 

24. Största musikaliska upptäckten?
Intwine

 

25. Något du önskade dig och fick?
Kärlek

 

26. Något du önskade dig men inte fick?
Trogen kärlek

 

27. Årets bästa film?
hmm.. Jag älskar Hancock.. Eller jag vet inte, har sett många bra filmer

 

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Umgicks med mina vänner och hade väldigt trevligt..

 

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Trogen kärlek, och att en viss person lämnade mig ifred..

 

30. Vad fick dig att må bra?
Emilia får mig alltid att må bra, min familj lite då och då :p Och nu Andreas också..

 

 

Det är en liten sammanfattning om mitt år i form av en lista :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: