2009-07-12
 12:23:12

Att de ska vara så svårt att bara stå för det man tycker?!



Jag skulle aldrig säga något till nån om jag inte skulle kunna stå för det i alla situationer!!
Ja ibland kanske man säger något som man sen ångrar men man måste ändå stå för vad man sagt men kanske tillägga att man ändrat sig, men ljug aldrig och försök svartmåla någon annan!! Jag känner att jag är väldigt besviken just nu..
Att sitta och säga till en person att man tycker personen gör rätt och stöttar dom, sen i nästa sekund sitta och prata med andra om hur elak personen är..?!?! Det är inte schysst!!
Varför är de så svårt att bara vara ärlig?!


Såra mig hellre med sanningen än gör mig lycklig med en lögn!


Andreas
PUBLICERAT: 2009-07-12, 15:46:42

jag håller med dig älskling!!


I Z Z A H
PUBLICERAT: 2009-07-12, 17:29:57 | URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE

Jag håller inte med dej daring !


I Z Z A H
PUBLICERAT: 2009-07-12, 17:37:50 | URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE

Tänk efter själv !


I Z Z A H
PUBLICERAT: 2009-07-12, 18:26:20 | URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE

nehe synnd för dej, hör av dej då du kommit på vad jag ej håller med om !


Anonym
PUBLICERAT: 2009-07-12, 19:32:16


Ante
PUBLICERAT: 2009-07-13, 10:59:55

väldigt tråkigt att vissa människor inte förstår när dom ljuger och håller på och sårar andra människor, men jag håller på dig min älskling, vi vet ju att dessa människor inte har mycket till liv så dom måste hålla på på det där sättet.. jag VET att du pratar sanning och det vet dom också... våga se den i vitögat bara!! älskar dig Malin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: