2009-07-13
 13:49:53

Dagens Hissar och Dissar


Spotify!!!
Finns inget bättre än musik, jag Älskar musik! Och då är Spotify något väldigt bra.. Fast dom allra nyaste låtarna verkar dom inte kunna lägga upp.. Men annars hittar du det mesta där, och massa ny musik varje dag.. Och man kan göra sin egen playlist som du kan hitta åt på vilken dator som helst.. Jag har bara gratis versionen men är grymt nöjd ändå! Kan verkligen rekommendera det! Har några inbjudningar kvar så behöver någon en inbjudan så säg till! Är du nog snäll så kanske du får en :p
Ovänner
När jag är ovän med människor som jag verkligen bryr mig om så tär de som fan på mig!! Jag hatar det, just nu är jag ovän med en person som de verkligen hugger i hjärtat när jag tänker på det.. Men nu vart de som de vart och jag får lära mig att leva med sveket.. Måste lägga de bakom mig och gå vidare! Önskar bara personen kunde vara ärlig och säga som de egentligen låg till! Men men..




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: