2009-07-14
 17:49:43

Dagens Hissar och Dissar


Idag vill jag Hissa PiteBo :D
Har fått erbjudande om en super fin lägenhet i stan!! Den är fin, men de finns samtidigt finare också, lite saker på den som borde göras om men som jag inte tror dom kommer göra.. Men man kan leva med det också, eller fixa det själv.. Har inte bestämt mig än om hur jag ska göra, finns både för och nackdelar med att flytta. Då kan jag börja om, dom som inte ska veta vars vi bor får inte veta det, vi kan känna oss mer trygga, bo i en trappuppgång.. Men samtidigt har Emilia massor med vänner här och sitt dagis.. "Säkert" område för barn att leka på, underbara grannar.... Det är svårt..

Beslutsångest!!
Haha, av samma anledning som om ovan kan man väl säga.. Varför kan man bara inte vara söker på vad man vill göra?! Veta direkt att, så vill jag ha det! Jag far fram och tillbaka i mitt beslut hela tiden.... Kan ingen bara bestämma vad jag ska göra, så enkelt allt skulle vara då!! Men jag har några dagar på mig att bestämma mig så de blir nog bra..




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: