2009-07-15
 20:39:52

Dagens Hissar och Dissar


Snart PDOL....
Ska bli kul, så många vänner somflyttat härifrån och som kommer och hälsar på är här.. Får se vilka dagar jag går, brukar alltid sluta med att jag går alla dagar men tror inte de blir så i år.. Är så jävla fattig + att dom lagt pdol jävligt knäppt iår måste jag säga!! Men men vi får se hur de blir, någon dag iaf.. fast sen är de ju bjärn Rosenström lördag på sjöbodan och han vill jag som också se..... Vart svårt nu... :p

Alla JÄVLA småkryp som kommer med sommaren!!!!!
Finns det något värre?! Idag har jag blivit biten av blindingar och allt sånt, överallt på hela kroppen!!! Det är nackdelen med att klippa gräs halva dagarna... Man är goode utsatt för sånt! Finns de seriöst inget sätt vi kan utrota dom?! Fåglarna kan leva på annat, mask, myror och sånt trevligt :P Nej de är verkligen en DISS!!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: