2009-07-16
 18:07:48

Dagens Hissar och Dissar


Mina vänner och Andreas!
Behöver nog inte säga mer än så!!!! Älskar er!! Tack för allt, om ni bara visste....

Min mage!!!
Jag tror ju att jag är laktosintolerant.. Och jag vägrar sluta med mjölk, fram till nu iaf.. Magen blir fan bara värre och värre.. Nu mår jag bara illa och känns som att jag ska kräkas.. Det vrider i magen, som kramper nästan dorekt efter att jag ätit.. Kommer inte ihåg senast jag var bra i magen en hel dag... Nu börjar de gå överstyr.... Måste sluta.. Min älskade Lätt Mjölk :'(



Ett par tips
PUBLICERAT: 2009-07-16, 21:11:01

Valios produkter är bäst när man inte tål mjölksocker eller mjölkproteinet! Arlas och Skånemejeriets mjölk är också OK, Norrmejeriets mjölk smakar risgrynsgröt.

Vanlig hårdost, smör eller mellan bregott, mjölkpulver, skummjölkspulver kan vissa tåla riktigt bra, annars som sagt Valios och Skånemejeriernas.

2 dl mjölk om dagen brukar vissa tåla.

Du hittar säkert mycket information på nätet!

Världen går inte under, istället prova dig fram, det mesta finns låglaktos/laktosfritt! :)

Lycka till!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: