2009-07-12
 09:50:04

Dagens Hissar och Dissar


Värme, Soligt, Sommar!!
Jag vill ha det riktigt varmt! gärna 30+ grader.. Ligga på en filt men en vattenflaska på stranden.. Sen mellanåt kan man gå ner och ta ett dopp i havet.. Kan de bli bättre!? Och då helst Gläntan eller Sandänges stranden som de faktiskt heter egentligen.. Men de kanske blir norrstrand för oss idag så vi får lite härligt bad och ligga på en filt iaf.. kanske göra lite fika och ta med..
Måndagar, 05.30, Tråkigt väder!!
Så kommer min dag se ut imorgon.. Börjar jobba 7 imorgon och måste med Emilia till jourdagiset innan jag kan bege mig till jobbet, och Emilia gillar verkligen inte de nya dagiset så de kommer bli jätte jobbigt för henne att först kliva upp jätte tidigt sen vara tvungen att fara dit.. Det första hon frågar när jag säger att hon ska på dagis är, vilket dagis? och när jag säger det nya blir hon jätte ledsen :( Verkligen inge kul att se henne så ledsen....



Ante
PUBLICERAT: 2009-07-12, 10:48:18

men vad tråkigt att hon är ledsen när hon ska på dagis ju :(

mm det vore härligt med ett dopp och ligga på en filt och bara slappa ;-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: