2009-07-13
 14:03:08

Det var inte så jobbigt ändå...



Jag kom upp i bra tid, kom iväg lagom och kom i tid till jobbet :D Dagen började riktigt bra faktiskt.. På jobbet har jag vattnat massa blommor, tagit hand om alla djur i smådjurs huset och hjälpt till i barnens zoo.. Det är läskigt när man är i reptil rummet! Kan säga att jag inte är så förtjust i ormar, ödlor och spindlar . . . Man har hjärtat i halsgropen och adrenalinet pumpar!! Haha.. Men fågel; och gnagarrummet går bra.. var mest där idag :p Haha.. (Tur man har sommarjobbare som man kan skicka in i reptil rummet) HAHA.. Imorgon blir de att ta in hästarna från sommarbetet, lite tidigt men dom har slut bete nu så dom måste in, kanske att dom kunde fixa en ny hage som dom kunde vara i.. Får se vad dom bestämt imorgon..

Idag skulle jag verkligen vilja fara och bada någonstans, måste bara få med mig någon som vill följa med.. Ska höra vad Patricia gör tror jag :p Skulle vara skönt att fara och lägga sig på en filt någonstans! Men snart blir de iaf en kaffekopp och cigg här ute.. Är lite seg pga den tidiga morgonen, men inget som en kaffekopp inte kan fixa :-D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: