2009-07-31
 09:53:44

Lilla idyliska Annelund förvandlas till en action rulle från USA....



Jag sitter vi datorn och kollar lite på Fb, Emilia kommer inspringandes och säger att hon inte får gå till Sanna för polisen är där.. Min första tanke var.. Va, vad gör polisen där?! Innan jag ens hann tänka den tanken färdigt så fattade jag att de var nog i lägenheten brevid dom var i.. Där dom varit så många gånger tidigare.. Dom är väl där och letar knark igen.. Så jag tog lugnt på mig koftan och tog en cigg och gick ut.. Men när jag kommer ut är de allt från de jag trodde... Ett jävla S.W.A.T team är och kryper i buskarna med dragna vapen och maskar för ansiktet.. (Okej, lite överdrivet, insatsstyrkan var de med "rånarluvor" för ansiktet) Dom sprang upp i lägenheten efter attt krypit omkring på annelund hela dagen och snabbt kommer de tre civil polisbilar dit med massor med poliser.. Då fattade jag varför en helikopter kört runt annelund hela jävla dagen! Möte Annika och Lammköttet där ute så dom förklarade lite mer, det har ju varit ett väpnat rån i luleå där nån blev skjuten för någon dag sen.. Snacka om att man inte hänger med i nyheterna!! Tog iaf ett bra tag innan nånting mer hände.. Polisen lurade utanför och pressen var som galen! :p Sen kom dom ut med en kille, i handfängsler baki ryggen och luvan över huvudet.. Kastade in han i bilen och körde iväg.. Poliserna for snabbt upp i lägenheten igen och hämtade massa saker.. Såg inte vad de var för saker däremot.. Helt galet!! tror hela annelunde följde det med spänning :p Dom gömde sig alltså i en lägenhet på Annelund!! Undra hur länge han som bor där kommer få bo kvar?! Han är ju som känd, så man vill som inte ha ahn på ett barnområde...
Det händer fan saker på lilla Annelund också..

Detta hände igår under dagen..


♥jenny♥
PUBLICERAT: 2009-08-01, 00:20:04 | URL: http://liktenfjaril.blogg.se/

HAHA SJÖMME sprider juh spänning hos er antar att det va från hans lägenhet haha tur man flytta hehe



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: