2009-07-30
 09:31:09

Mitt pdol...

Ja, vad ska jag säga...

Fredag, lugn men rolig förfest hos Nisse.. Sen in på området kring 22.. Hade roligt där inne, missade alla artister, var typ hela tiden på kittelfjäll.. Roligast där var nog i toakön.. Hahaha.. Kan bara säga att har du toa papper med dig kan du ta dig långt ;P Sen efterfest utanför Patricia till 6 på morgonen med en massa norrmän och nästan norrmän :P.. Lördag morgon, dålig som satan!!!! Var fan inge kul alls överhuvudtaget!!! Har nog aldrig varit så dålig som jag var då!! Var riktigt jobbigt eftersom jag aldrig någonsin dricker mycket när jag dricker..

Lördag, dålig mest hela dagen, Nykter!! Förfest hos nisse igen och in på området kanske kring 23.. Såg Promoe med syrran och Millan.. Sen vart de kittelfjäll och sommarnånting.. Sen gick vi och åt kycklingwooken, UNDERBART GOTT, sen vart jag bjuden till efterfesten på statt,mycket trevligt!!!.. Sen när jag kom till syrran var de efterfest där igen, med alla jävla norrmän som tältade utanför henne..... Huvva!! Ville bara sova kan jag säga......

Kycklingwooken var de bästa på lördagen kan jag säga ;p

Som tur är, är de bara pdol 1 gång om året... Fy fan.....


Johanna
PUBLICERAT: 2009-07-30, 19:14:17 | URL: http://misseverything.blogg.se.

snygg header =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: