2009-07-12
 07:39:10

Riktiga vänner sökes!?



Knappt så man vågar skriva nå i bloggen längre för man blir ju rädd man ska bli påhoppad eller nå! Men jag hoppas att alla som känner mig vet att jag är inte en sån som ljuger, och jag står för de jag skriver och säger!!!
Man skulle kunna få väldigt kul och många läsare om man började skriva om andra människor och allt dom gör bort sig, haha.. Bara fara runt och spana och sen skriva om det.. Man skulle nog få väldigt många ovänner på köpet, men spelar ju ingen roll egentligen för dom flesta vänner sviker en ju ändå när man minst anar det..

Ihelgen har jag inte gjort så mycket, i fredags var jag hos Clara och drack lite och hade trevligt, men slutade inte så kul..
Sen igår var jag bara hemma och mös framför tvn med lite gott, var dålig sen gårdagen så de blev inte så många knop :P
Idag blir de lugnt också, försöka hitta på nå kul med Emilia, kanske fara till norstrand eller nå :D
Sen på måndag går jag upp till 75% så de blir lägga sig tidigt ikväll, men de gör jag ju som alltid ändå.. Haha håller nog på att bli gammal eller nå?!

Vad har ni gjort för kul i helgen då?!


Ridentem dicere verum, quid vetat?
Vad förbjuder väl oss att skrattande säga sanningen?



♥jenny♥
PUBLICERAT: 2009-07-12, 18:41:10 | URL: http://liktenfjaril.blogg.se/

men boström har du inget bätrre för dej är det 3värdskriget du vill skapa låt nu alla bara vara i fred..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: