2009-06-28
 16:58:10

Den här dagen skulle jag gärna hoppa över..



Vill bara gå och lägga mig..
Sista dagen idag..
Sen börjar helvetet igen..
Jag vill inte behöva fly längre..!!
Snälla låt oss vara ifred nu . . .



Glenn
PUBLICERAT: 2009-06-29, 18:46:49

Äntligen får Emilia träffa sin pappa... så förstör inte det nu.


Andreas Renberg
PUBLICERAT: 2009-07-02, 16:42:30

Till Min Ängel.



Du är ljuset, du vet vem du är.

Du är hoppet, och finns alltid där.

Du är tiden, som ger mig ro.

Du är den som jag alltid kommer tro.

Du är Ängeln, som hamnat lite fel.

Men du är också personen, som kan göra mig hel.

Jag hoppas du vet, att jag skriver om dig.

Och jag hoppas du vet, vad du betyder för mig.

En sönderklippt Ängel, men med ett hjärta så stort.

Du ångrar kanske mycket som du gjort och inte gjort.

Men jag hoppas att du inte ångrar att vi blev vänner.

För du förstår mig, hjälper mig, vet hur jag känner.

Orden om dig kommer att bli vackra, jag lovar, för du är underbar.

Och vet du att, det jag önskar mest av allt, är att du ska vara hos mig alla da'r.

Ängel, du är mer än en vän, mer än ett syskon, du är en familjemedlem.

Och även fast Annelund är din hemmadress, önskar jag att du aldrig åker hem.

I mitt hjärta finns du alltid, du har en oersättlig plats.

Kom nu Ängel, så river vi murarna, torkar tårarna och bygger oss ett palats.

För det är med dig min Ängel jag vill bygga mitt palats, mitt stället , ditt ställe, vårt ställe, vår egen plats.

kärleken vi känner saknar motstycke, men ändå så kanske vi skaffar en jycke.

med er vill jag leva, med er vill jag skratta, med er vill jag gråta, för jag älskar er..

Min Ängel och lill Ängel..

Eran Andreas så länge NI vill

och det vet vad jag sagt, jag ska VISA!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: