2009-06-16
 19:08:12

Falska människor..



Har inte tänkt nämna några namn eller liknande men jag måste bara få skriva av mig lite.. Annars kommer jag bara säga massa duma saker till dom personerna.. Istället för att snacka massa skit om andra så håll de för dig själv och ödsla istället den energin på att göra ditt eget liv bättre, säger inte att era liv är dåliga men man kan alltid få de bättre! Vad får man egentligen ut av att få andra att tycka illa om dom du inte tycker om?! Låt andra få fatta sin egen uppfattning.. Ni förstör andras liv! Ingen är perfekt! Men de ni håller på med gör det inte bättre för personerna i fråga.. Låt dom få ordning på sina egna liv, ja du kan självklart uttrycka din åsikt till den personen och låta den personen få försvara sig men sen ska de vara bra! Jag är inte guds bästa barn och jag har gjort och sagt duma saker men man lär sig av sina misstag.. Snälla gör de ni också! bry er bara inte om varandra.. Du gör mer skada en nytta med de du håller på med!!!
Skulle så gärna skriva era namn så ni förstår men de ska jag inte..

Kan säga så här, sluta på en gång annars kommer det dimpa ner ett litet otrevligt brev hos dig också...
Det här kanske inte gör någon skillnad för jag tror inte du vet att du gör fel, men ta och tänk efter lite på konsekvenserna innan du förstör ännu mer i andras liv..


Clara
PUBLICERAT: 2009-06-17, 18:18:39

Mycket klokt skrivet av dig :)


jenny
PUBLICERAT: 2009-06-18, 10:56:40 | URL: http://killerprincess.blogg.se/

whhaatt!!?? vad e det som har hänt?


Jennan
PUBLICERAT: 2009-06-30, 22:48:43 | URL: http://killerprincess.blogg.se/

ok ne jag var mest nyfiken på vad som hadde hänt faktiskt tänkte it så mycke på vem eller vad



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: