2009-06-21
 15:31:03

MIN MIDSOMMAR:D



Har jag spenderat med Emilia och Mamma.. Vi har enbart tagit de lugnt och ätit gott! Igår kväll var jag däremot iväg med Madde och Björnen en sväng.. Vi åkte runt och kollade på hus som var till salu.. Vill också komma till de stadiet i livet när man seriöst planerar skaffa hus.. Jag och älsklingen pratar ju om det men är ju ett tag kvar innan de blir bara.. Men jag längtar!! Men oj vad vi kommer vara oense om hur de ska fixas och hur huset ska se ut.. Hahaha.. Redan nu medans vi bara pratar om det så blir de nästan bråk.. Men jag vet att jag kommer vinna ändå så de är lugnt.. :P Haha.. Nä nu ska jag gå och hjälpa mormor med maten..



Malin <3 Andreas


Andreas
PUBLICERAT: 2009-06-23, 11:22:27

jag längtar oerhört också.. verkar bara vara lite svårt för vissa I min omgivning att förstå att jag verkligen har tänkt ta tag i mitt liv nu.. men det lär ju gå upp för dom till slut.. du vet ju vilket hus vi ska köpa ;D älskar dig så.. saknar dig och Emilia.. hon känns som min egen ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: