2009-03-05
 19:16:28

Emilia har fortfarande feber.. 39,6...



Det är verkligen inge kul att se henne sjuk.. Den ligger över 39 hela tiden.. Igår kväll var den riktigt hög och  den gav sig inte ens när hon fick alvedon.. Fick lov att badda henne med vatten så hon skulle börja frysa.. Det var riktigt jobbigt! Hon blir så trött och hängig.. Myssjuk men ändå.. Önskar hon piggnade till men ändå var myssjuk :p Men de blir nog bättre snart.. Ikväll har vi då varit och handlat sen gjorde vi pannkaka, försökte locka henne att äta med lite glass till men icke de.. Men hon har druckit mycket idag iaf.. Sen tog jag tempen och så fick hon en alvedon och sen i säng.. Så då la jag mig i badet och läste en bok.. Jo ni läste rätt.. Jag läser en bok :P "Den avklädda bruden" heter den, fick den av Andreas och är faktiskt ganska intressant.. Lite konstig till en början men ändå intressant.. Ska berätta mer om den när jag läst klart den.. Nu ska jag lägga mig i soffan och läsa lite tills älsklingen ringer..

Patricias bebeis har då gått upp i vikt nu så de ser jätte bra ut! Så de känns super skönt!! Har ju som varit orolig över henne.. nu måste Emilia bli frisk så vi får fara och hälsa på lillEmy.. Hon är ju så grymt söt alltså!


tack och hej




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: