2009-03-24
 08:21:29

Har försökt få tag på dom i en halvtimme nu...

Fan nu blir jag ju tokig.. Har operationen börjat?! Vad är de för nå?! Är de en blödning eller en hjärntumör?! Usch den här väntan.. Den här skräcken är olidlig... Röker gör jag var 5 minut känns det som... 1 minut känns som en timma.. Jag håller på att bli galen.. Snälla gud låt det gå bra nu!!!!!!!!!!!!!!!! Skriva här känns ändå lite lugnande.. Jag får ut lite av min oro och skräck eftersom jag kan inte göra det här nu när Emilia är med.. Jag skulle vilja lämna henne på dagis men jag vet inte hur länge operationen tar och hur de går så jag vet inte om jag orkar flänga omkring så mycket.. Nej nu ska jag gå och röka igen...

Tack för alla fina kommentarer!!! TACK!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: